THE END – پایان کار وبلاگ

دوستان و همراهان همیشگی

این وبلاگ تا آخر اسفند ماه به کلی تعطیل ، بسته و حذف خواهد شد

مطلب پیش رو آخرین مطلب وبلاگ تا آن زمان خواهد بود

هر آغازی پایانی دارد . این جمله را بارها و بارها شنیده بودم، قصد ندارم بحث فلسفی روی درستی یا نادرستی این گزاره داشته باشم اما تجربه نشان داده اکثر آغازها نقطه پایانی به خود دیده اند . وبلاگ نویسی چیزی بیش تر از تفریح و سرگرمی صرف برای من بود . دقیقا 7 سال پیش یعنی اسفند 1382 اولین وبلاگ خود را افتتاح کردم . شور و اشتیاق وبلاگ نویسی خصوصا درباره موسیقی از آن زمان تاکنون کم و زیاد شده اما هیچ گاه از بین نرفته است . حتی زمانی که تصمیم به تعطیلی وبلاگ گرفتم .

نمی خواهم در این مطلب زیاده گوئی کنم اما باید اذعان کنم که وبلاگ نویسی وسیله ای شد تا اطلاعات زیادی از دیگر دوستان در زمینه موسیقی کسب کنم و بسیار بیاموزم . باعث شد تجربه های جدیدی را لمس کنم که تا قبل از آن هرگز آنها را تجربه نکرده بودم و مسلما باعث شد افتخار آشنایی با دوستان عزیزی را داشته باشم . دوستانی که هر یک تاثیری بر دنیای موسیقیایی من گذاردند . بر خود لازم می دانم از همه این عزیزان تشکر کنم و ادای دین و احترامی به آنها داشته باشم .

در ابتدا می بایست تشکر ویژه ای داشته باشم از افشین روشن عزیز که مرا چه در وبلاگ نویسی و چه در موسیقی پشتیبانی فوق العاده ای کرد . تشکر بعدی از دوستان وبلاگ نویس مولف و قدیمی ( سالهای 82 و 83 ) ، دوستان خوبم آرش فروتن و حمید ملاهادی . همچنین تشکر ویژه از تمام دوستانی که مشترک فید وبلاگ هستند یا بوده اند بخصوص دوستان عزیزی که مرا در گوگل ریدر حمایت می کردند . تشکر ویژه از تمامی این عزیزان بخصوص راضیه بهرامی نژاد ، رضا بهرامی نژاد ، سیامک اصغری ، شهرام عزیز (رام)، ژاندارک و Mir AliJ B . از تمامی این عزیزان متشکرم و امیدوارم دوستانی که نامشان ذکر نشد عذرخواهی مرا بپذیرند .  از اشکان شکیب وند عزیز بخاطر تمامی زحماتی که کشید و مطالب زیادی که ترجمه کرد بسیار بسیار بسیار متشکرم . از سینا صادقی عزیز بخاطر حسن توجه و ایده های خوبش نیز بسیار بسیار متشکرم . تشکر از بهنود محمدی عزیز بخاطر تلاش هایی زیادی که برای ساخت صفحه فیسبوک وبلاگ و معرفی آن و همچنین معرفی گروه وبلاگ در لست اف ام انجام داد . از تمامی دوستان وبلاگ نویسی که مرا دعوت به همکاری در وبلاگ ها و وبسایت های خود کردند و آنهایی که مستقیم یا غیر مستقیم روی من تاثیر گذاشتند متشکرم بخصوص  رضا طباطبایی عزیز . از تمامی کسانی که پای مطالب کامنت گذاشتند چه آنهایی که فحش دادند چه آنهایی که حرف حساب زدند و چه آنهایی که پیشنهاد و انتقاد داشتند متشکرم .

از دوستان غیر ایرانی که مشترک مطالب وبلاگ بودند و از طریق ایمیل و چه از طرق دیگر مثل لست اف ام به من لطف داشتند نیز متشکرم . از همه بچه های گودر مطالب مرا میخواندند ، نمی خواندند ، لایک می کردند ، شیر می کردند ، به آن علاقه داشتند ، از آن متنفر بودند ….. از همه و همه شان بی نهایت ممنونم .  از قریب 400 دوستی که در صفحه فیسبوک وبلاگ عضو شدند و پای مطالب لایک و کامنت می گذاشتند و آنها را شیر کردند متشکرم . از دوستان خوبم  امیر شفائی ، افشین عفتی ، رضا صفویه ،  امین ستوده ، رحمان سیاح ، جاوید مصباح ، پارسا فیال ، امیرعلیجانپور و بهزاد دلشاد ، رضا ریاحی ، آرش فرخی ، محمدرضا طزری ، راحله نصیران ، آیدا جعفری ، محمد حسین زادگان ، مهدی کریمزاده ،  فرهاد مفوز ، علی سیف الهی ، میلاد خدابنده ، سیاوش عزیز (دیالنفی) ، مهدی ادیب راد ، معین نجفی ، شورا لطفی ، حسام موذن ، سعید بهره مند ، هستی هندی زاده و کامیار داوری نیز ممنونم . از تمامی کسانی که در این لحظه نام آنها را بیاد نداشتم عذرخواهی می کنم و بی نهایت از همگی متشکرم .

و در آخر تشکر ویژه ، خاص و سفارشی از مصطفی نیکویی عزیز بخاطر ایده های نابش و طراحی لوگوهای بی نظیرش ، امید کریم پور عزیز بخاطر شناساندن موسیقی ناب و تمامی بحث و گفتگوهای دو نفره مان و تشکر اصلی از برادرم یوسف محمدجانی بخاطر اینکه مرا با این موسیقی آشنا کرد .

بدرود

