پوزش ، توضیح ، تصمیم

پوزش ، توضیح و تصمیم : بابت اینکه وقتی مطلب بهترین آلبوم های سال 2010 نوشته شد و دوستان لطف کردن و لیست هاشون رو با دیگران سهیم شدند (و پس از مدت ها و برای اولین بار از وقتی اومدم وردپرس رکورد تعداد کامنت رو زدن و 100 تا کامنت رو رد کردن) بنده قول دادم که لیست خودم رو بعد از همه دوستان منتشر کنم . اون مدت به شدت سرم شلوغ بود و نمی تونستم تمرکزی رو وبلاگ داشته باشم . گذشت گذشت گذشت تا اینکه غذا از دهن افتاد !!!! اما قول میدم تک تک اون آهنگ ها ، گروه ها و آلبوم ها رو در پست های آینده بهتون معرفی کنم تا همه با هم لذت شنیدن موسیقی رو تجربه کنیم . منتظر سورپرایزهای توووووپ باشید !!! .

 

 

پ.ن : وقتی رو پرشین بلاگ وبلاگ می نوشتم تعداد مطالب کمتر بود و تعداد کامنت ها خیلی بیشتر . رکورد کامنت ها تو این پست شکسته شده بود . مطلبی که مربوط به نقد آلبوم اخر متالیکا . 221 کامنت !!!!

پ.ن : منتظر کامنت ها و پیشنهادهای خوب شما هستم . مطمئن باشید تنها دلیل نوشتن من در این وبلاگ تقسیم لذت موسیقی گوش دادن با بقیه س . نه چیزی بیشتر نه چیزی کمتر . پس امیدوارم همراهی تون با وبلاگ ادامه داشته باشه . ممنون از همه

