Stone Sour II

Stone Sour , Part II

Interview With Stone Sour Guitarist

Josh Rand Josh Rand

مصاحبه زیر در تاریخ 22 ژوئن 2006 با گیتاریست  گروه Stone Sour یعنی Josh Rand در خلال تور جدید گروه ( قبل از انتشار آلبوم جدید ) در پاریس انجام شده است . در ادامه متن این مصاحبه از نظر شما می گذرد .

Cap’tain Planet : احساس شما پس از شروع تور جدید چیست ؟

Josh Rand : خوشحالم . نمایش جالبی است . مردم قابل احترامی دارید . سفر سختی نبود . همه چیز روبه راه است!

Cap’tain Planet :  در مورد تشکیل دوباره گروه » Alice in Chain’s » چه فکر می کنید ؟

Josh Rand :  خیلی عالیست . مردم زیادی هستند که می خواهند به ترانه های آنها در این اجرای زنده گوش کنند . شگفت انگیز است و واقعیت دارد . اگر بار دیگر از من این سوال را بپرسید می گویم  غیر ممکن است و مایه شگفتی .

Cap’tain Planet :  آیا می توانی کمی درباره آلبوم جدید صحبت کنی؟

Josh Rand :  این آلبوم کار دائم ما در راه پیشرفت پس از آلبوم اول است . ریکورد جدید بطور قطع بهتر از آلبوم اول است . ما تجربه زیادی داریم و شما می توانید آن را در این ریکورد بشنوید . آهنگ ها از لحاظ موسیقیائی بهتر شده اند . ما خیلی روی آنها کار کرده ایم .

Cap’tain Planet :  مهمترین تحول برای Stone Sour در آلبوم جدید چیست ؟

Josh Rand :  فکر می کنم ورود Roy Mayorga ( Ex Soulfly ) بعنوان درامر است . تغییر مهمی است . او در نوشتن ترانه ها شرکت کرد .

Cap’tain Planet :  هدف شما از ساخت این ریکورد ؟

Josh Rand :  ما می خواهیم به طور حداکثر شنیده شویم , اجرا کنیم و به جائی برسیم که قبلآ هرگز به آن نرسیده ایم . طبق معمول من اکنون فقط به این تور فکر می کنم .

Cap’tain Planet : موقعیت شما در طول نگارش ترانه ها چگونه بوده , آیا لیدری وجود داشته است ؟

Josh Rand :  من از تشکیل گروه عضو گروهم مثل Corey و James و ما سه نفر بیشترین آهنگ ها را نوشتیم .من بیشتر درPassage های سنگین ( Heavy) مثل Reborn و 30-30-50 و Consequences شرکت داشتم . James قسمت های آزمایشی را آورد و شما حدس خواهید زد که هر آهنگی توسط چه کسی نوشته شده است . لیدری وجود نداشت .ما کل کار را تقسیم کردیم و شما می توانید آن را در آلبوم ببینید .

Cap’tain Planet :  آیا کار در Stone Sour با افرادی مثل Corey و James مشکل است ؟

Josh Rand :  نه , درواقع آسان است . پریودیک است یعنی زمانیکه Slipknot مشغول است Stone Sour استراحت می کند و برعکس . اصلآ مشکلی وجود ندارد . موزیسین های Slipknot نیز همین را به شما خواهند گفت .

Cap’tain Planet :   وقتی Slipknot کار می کند شما چکار می کنید . آیا بیکارید؟

Josh Rand :  برای من Stone Sour همیشگی است ما همیشه دارای انگیزه هستیم . زمانیکه Slipknot شروع  به کار می کند من خیلی کارها می کنم اما صادقانه بگویم داشتن یک استراحت بعد از تور واقعآ ضروری است مثلآ من می توانم خانواده ام را ببینم .

Cap’tain Planet :   آیا کار کردن با Corey و James سخت نیست ؟ در واقع سوالم اینست که آنها     به اجبار چیزی را به شما تحمیل نمی کنند ؟

Josh Rand :  من آنها را قبل از اینکه آنها به Slipknot بروند می شناسم  بنابراین برای من آنها هیچ فرقی نکردند . ریکورد ما مثل Slipknot نیست و فکر نکنم شما منظورتان این باشد . شاید شما می بایستی این رو از افراد Slipknot می پرسیدید . Stone Sour امروز دلیلی برای حسادت به Slipknot نمی بیند .

Cap’tain Planet :  آیا قصد انتشار DVD را هم دارید ؟

Josh Rand :  امیدوارم . واقعآ انتشار یک DVD جالبه ولی ما ابتدا باید ساخت ویدئوهایمان را تمام کنیم بویژه ویدئوی Reborn را ( که البته زمانی که شما این پست را می خوانید ساخت این ویدئو انجام شده است _ نویسنده وبلاگ ) . ما واقعآ قصد انتشار یک DVD را داریم ولی الان وقتش نیست . منتظر بمانید و ببینید .

Cap’tain Planet :  چه نوع رابطه ای بین شما و طرفدارانتان وجود دارد ؟

Josh Rand :  من سعی می کنم وقت زیادی را به آنها اختصاص دهم . در هر جائی , در کنسرت ها . من هرگز احساس نمی کنم که فرد مشهوری هستم من شبیه خودم هستم زیرا تمام اینها رویائی بیشتر برای من نیست . من سعی می کنم همین گونه بمانم .

Cap’tain Planet :  چه نوع عکس العملی شما را متآثر می کند ؟

Josh Rand :  زمانیکه شما آهنگ » Get Inside » را اجرا می کنید و مردم مقابل شما لیریک آن را می دانند و آن را فریاد می زنند . شگفت انگیز است . همه آنها عصبانی به نظر می رسند .

Cap’tain Planet :  آیا شما تشریفات خاصی قبل از یک نمایش دارید ؟

Josh Rand :  نه , در کل من قدم می زنم در واقع هیچ کار خاصی انجام نمی دهم و بعد از نمایش هم لباس هایم را عوض می کنم . همین !

Cap’tain Planet :  نوازندگی گیتار را چطور آموختید ؟

Josh Rand :  به تنهائی . البته با نواختن آثار موزیسین دیگر . این باعث می شود شما دنیا های موزیکالی دیگری را کشف کنید اما اگر بخواهم نصیحتی به شما در این مورد بکنم با ید بگویم خودتان باشید . با نوازندگی شاد شوید و از آن لذت ببرید که به شما سرخوشی می دهد .

Cap’tain Planet :  آیا  ساز  دیگری هم می نوازید ؟

Josh Rand :  بله , بیس گیتار . من ابتدا با بیس شروع کردم بعدآ با گیتار الکتریک ادامه دادم . ولی من واقعآ نمی توانم درامز بزنم . !!!

Cap’tain Planet :  موسیقی متال را در آینده چگونه می بینید ؟ و شما به چه موسیقی گوش میدهید ؟

Josh Rand :  همه چیز به همین شکل خواهد بود اما مطمئنآ پیشرفت وجود خواهد داشت . در مورد قسمت دوم سوالتان با ید بگویم الان به موسیقی گروههای Avenged Sevenfold و Trivium گوش می دهم ولی گروه مورد علاقه ام Metallica است .

Cap’tain Planet :  آیا گروههای فرانسوی را می شناسید ؟

Josh Rand :  نه , اسم چند تا از آنها را به من بگو …..

Cap’tain Planet :  مثلآ Maybe Pleymo , Lofofora یا Mass Hysteria ؟

Josh Rand :  متآسفم اما نه نمی شناسم . اما اسمشان را به من بده تا در آینده به موسیقی آنها گوش بدهم .

Cap’tain Planet :  برای سوال آخر , یک سوال احمقانه دوست دارید زمانی که چند دختر جوان شما را می بینند از روی ترس گریه کنند ؟!!!!!!!!

Josh Rand :  باید محتاطانه به این سوال جواب بدهم چون ممکن است همسرم این مصاحبه را بخواند !! . اما فکر نمی کنم ترس یا گریه به هیچ وجه راه حل مناسبی باشد .من ترجیح می دهم آنها هیجان زده شوند !! .